torsdag 15 september 2011

Det trodde jag inte

...om mig själv. Gånger 2.

Häromkvällen när jag satt i timmar och slet med mitt Cv (som jag utformat lite annorlunda) hör jag mig själv säga till mannen (förvånat måste tilläggas) "Det är inte mani, det är min konstnärssjäl som fungerar så här". Klart att jag vetat om att jag är/har en konstnärssjäl men att erkänna det fullt ut öppet var ju en annan femma. Hm, kanske en livsinsikt sådär mitt i medelåldern.

Och inte trodde jag att jag skulle hinna klart till dagens deadline. Nu har jag klickat på skickaknappen och det är inte utan att jag är lite nervös. Förmodligen har hundratals människor sökt just den här tjänsten men jag är så naiv att jag hoppas på att få komma till intervju ändå.

Kram
Matilda K
 

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du varit! Jag tror på dig!
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Åh heja dig! Jag står här bredvid med pom-pom och viftar :-)

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!