torsdag 1 mars 2012

sol och snö









Jonathan hade hög feber hela dagen även idag och jag var ganska ordentligt under isen. Gav mig ut på en ca 20 minuters promenad dock och hade kameran med mig. Jag har nog aldrig sett så mycket snö på en och samma gång. Lilla samhället är mjukt inbäddat under stora drivor vitt. Det kändes lite absurt att ikväll lägga upp vårkläder på Bontis webshop. Herr K och stora J tog sig till torpet själva idag och skottade så imorgon ska vi komma fram. Jonathan vaknade nyss (midnatt) utan feber så jag håller tummarna för att allt nu går åt rätt håll!
Godnatt,
Matilda K

1 kommentar:

  1. Åh hjälp vad snö!!! Ser härligt ut, även om jag längtar vår just nu :)

    Hoppas ni har en fin vecka där uppe i norr!

    Kram Jes ♥

    SvaraRadera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!