söndag 29 juli 2012

Svart är det nya svarta

Jag trodde jag skulle välja mig ett färgglatt par skor men det blev dessa snyggingar istället.



Tips!
SANDY, i sommarsnyggt cerise, nu på REA för 399 kr!
Ni som läser min blogg minns kanske att jag visade upp ett par naturbruna träskor med flätade remmar framtill i midsomras? Den ena skon var dessvärre inte riktigt som den skulle och skinnet töjdes ut så att skon blev på tok för stor. Jag kontaktade Mohedatofflen som generöst erbjöd mig att välja ut ett annat par skor från sin webshop. Just den bruna modellen som jag hade köpt fanns inte längre i lager så jag fastnade för en svart träsko i en helt annan modell. Jag var lite orolig att den skulle kännas stum med den täckta delen över tårna och därmed inte vara lika bekväm men där hade jag helt fel. Modellen sitter minst lika bra och skinnet är mjukt och följsamt, en ny favorit tror jag! Tipsar om att besöka deras butik som just nu har sommarrea dessutom. Passar på att tacka för underbara skor och finfin service.
Kram på er,
Matilda K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!