fredag 28 september 2012

On my mind lately


snygga till ett blivande hemmakontor- nångång i framtiden

vackert golv som gör mig glad

vilsamt

 supersnyggt med klinkers i fiskbensmönstrat, jag måste genast införskaffa mig en gästtoalett typ

ja om mina armar var fästade åt andra hållet, då skulle jag ha håret så här!

man kan bli kär i små möbler, inte sant?

en mycket bra idé, choklad till kaffet...på en sked!

Jag skulle kunna beklaga mig men jag tror jag besparar er. Detta (och mycket annat) cirkulerar i mitt huvud.
I morgon kidnappar jag min man, vi har knappt setts på hela veckan. Vi ska på en fieldtrip någonstans i Sverige. Spännande alla gånger. 
Trevlig helg kära ni!
Matilda K

2 kommentarer:

  1. hej, jag undrar var du hittat det fina röda golvet någonstans?
    Mvh
    Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Malin
      Du hittar det här; http://www.aroundthewall.com/produit/dalles-pvc-rose-des-vents
      vinylplattor som ser ut som kakel, ganska smart! (17 Euro/kvm)

      Radera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!