onsdag 16 januari 2013

Sakta men säkert...

...tar Rasmus nya rum form. Än så länge saknas en matta, en bäddsoffa och ja just det, viktigast av allt kanske, en TV på väggen att spela på.


Fondvägg med tapet från Mimou, herr Karlssons pojkrumsfåtölj från IKEA anno 1976, lackbord IKEA, prydnadskuddar och vägglampa i skrivbordslampemodell från ELLOS. Kanske får lillebrors gungstol stå kvar, han tittar gärna på när Rasmus spelar.
Rasmus ville ha ett rum i svart/vitt/grått. Det gröna har jag lagt till på eget bevåg men det verkar gillas. 
Tur det.

Ska sy om ett påslakan som jag beställt i fel kingsize, i övrigt väntar vi på att den rätta soffan ska dyka upp på Blocket.
Kram
Matilda K

3 kommentarer:

  1. Härligt!!! och jag älskar gungstolen. Köpte en vit häromdagen som min systerson ska få i doppresent men jag hade helst tagit med mig den hem till någon av mina pojkar istället:)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Tack! Kram! Längtar efter att ses men är lite pank just nu...vill komma o shoppa hos dig!

      Radera

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!