torsdag 30 maj 2013

Sköna maj

Älskar sköna Maj men det är årets näst mest upptagna månad efter december. 
Klippningen igår slutade med en slingning och en toning på det utöver klippningen. Det som skulle ta 30 min blev 1 och en halv timma i frisörstolen. Jag är nöjd dock, nu är min hårfärg relativt nära originalet om man säger. Det negativa med att tona/färga själv under en längre tid är att all färg på något sätt koncentreras till topparna och så när man inser det och slutar att färga blir det grå hår i benan. 
Nu är allt samma fina naturliga färg. Bild? Nja, en annan dag kanske. 

I eftermiddag var jag på avslutningsfest på dagis. Barnen sjöng i kyrkan och vi bjöds på jordgubbstårta efteråt.
Nu har jag bara 1000 jobbsaker att komma ikapp med men det var det värt!


Lägg märke till det fina bandet (vet ej vad det heter) som prästen har!


Kram
Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nåt, jag blir så himla glad då!